Poštovani korisniče (napomena)
4/5/2008
... Kompletan portfolio možete dobiti na adresi: Služba za odnose sa javnošću, Informativni ogranak, kancelarija kamendolske fabrike, najbliže utvrđenje južno od Kamen Dola (manje od tri dana hoda plus prelazak na zapadnu obalu Bele Reke)...
Sa koliko boja u špilu najčešće igrate?
Tekstovi
Napredni nivo
Strategije - Postanite bolji igrač Izvora magije
Strateški bukvar III ( Fric, 2/6/2008 )
... Šta je u najkraćem „prednost u kartama“? Jednostavno, imati više karata od protivnika u toku partije. A zašto je ovo bitno? Hmmm... za ovo se treba vratiti na same osnove...
Doba Misterija – prvi utisci ( 3BEPAH, 10/2/2008 )
... Koliko tu samo dobrih karti ima! Ne znam za vas, ali je meni trebalo nekoliko dana da „svarim“ prve utiske, dok sam i mnogo veće edicije sagledavao u prvom prolazu! Stoga bih svoje zaključke danas podelio sa vama, i osvrnuo se na karte za koje očekujem da će imati najveći uticaj na igru u narednom periodu...
Strateški bukvar II ( Fric, 3/12/2007 )
... Mnogi novi igrači prave jednu od dve najčešće greške: napadaju ili suviše često, ili suviše retko. Ispravno je naći „zlatnu sredinu“, koja će ti omogućiti da dobro isplaniranim napadima i efikasnom agresivom izvršiš pritisak na protivnika i postigneš ono o čemu se u ovoj igri i radi – dobiješ partiju...
... Najozbiljniji iskorak napred: vreme je da napraviš prvi sopstveni špil!
Šta igrati? Ili, ideje za nove špilove ( Rikanis, 20/9/2007 )
... Neki već imaju jasnu viziju špila kojim će igrati, ali se neki verovatno još dvoume. Za njih, evo nekoliko zanimljivih ideja koje predstavljaju osnovu oko koje treba poraditi, ali koja će sigurno dovesti do sjajnog špila...
... Budite kreativni i uživajte u igri!
Sve crno je... ( IM Tim, 30/4/2007 )
... Iako praktično nijedan predlog nije ostao neizmenjen, naći ćete da je po vašim idejama nastalo mnogo više karata. Recimo, skoro u potpunosti „vaše“ karte su...
... Sada postoji način da uspešno ukrotite i samog Crnoboga, i navedete ga da uporno lišava protivnika čak 40 života po potezu, a vas poštedi, i to sve za samo jednu crnu manu...
Strateški bukvar ( Fric, 10/2/2007 )
... Tekst namenjen novim igračima, koji su ipak odigrali koju partiju Izvora i poznaju bar osnovna pravila...
... Tekst koji će naučiti “novajliju” u svetu Izvora kako da igra bolje, da bude siguran u svoju igru, i da sa lakoćom prati i razume čak i najnaprednije tekstove na ovom sajtu!...
Crveno, zeleno, kombinacija ( Fric, 18/12/2006 )
... I pored euforije oko plemenskih špilova, danas neću pisati o njima. Za ovaj put reših da predstavim par kvalitetnih špilova koji to nisu, kao dokaz praktične primene strateških zamisli...
... Nastali su tokom testiranja krajnjih dometa pojedinih boja i strategija, pa sadrže i neke karte koje nije tako jednostavno nabaviti. Ipak, bolji primer “nove” primene poznatih ideja teško da mogu naći...
Čime da te mučim? ( NNK Heks, 20/11/2006 )
... “Posle neuspelog tretmana percetom, znam šta mora uspeti! Pripremi se, mučiću te batinanjem mekim perjanim jastukom! Ha – HA, surovost!”
“O, neee...” – sumorno uzdahnu zatočenik...
... Da bi mehanizam točkova torture proradio potrebno je glatko ga podmazati, ali kada se jednom pokrene pobeda je neminovna...
Jedan čudni vetar ( Fric, 18/9/2006 )
... Hoću da dobro razmisliš i daš mi odgovor na prosto pitanje: Šta nije u redu sa ovom kartom?...
... Kada se partija zakrči bićima, zelembaći imaju probleme. Bez magija za masovno čišćenje i sa malo načina da izbegnu blokiranje, oni teško uspevaju da završe ono što obično sjajno započnu. I tada u pomoć stiže Vetar sa Juga!...
Par činjenica koje ne mogu da škode ( NNK Heks, 31/5/2006)
... Svaka karta ima svoju primenu u sastavu jednog od tri moguće vrste špila: Agresiva, Kontrola i špil koji ide na Šemu...
... Po nepisanom pravilu Agresiva pobeđuje Kontrolu, Kontrola pobeđuje Šemu, a Šema pobeđuje Agresivu. No, ono što dobro dođe u svakoj vrsti špila su karte sa univerzalnom primenom, pogotovo one koje obezbeđuju prednost u kartama...
Šeme i dileme ( Fric, 4/5/2006 )
... Nema ničeg zabavnijeg nego dobro “izlemati” protivnika na neki potpuno neočekivan način. I evo napokon momenta kada čak i neke “ne tako dobre” karte dobijaju priliku da zablistaju. Kako? Čitaj dalje...
... Šema je u stvari interakcija dveju ili više karti, koja uspešno izvedena daje mnogo više nego svaka karta pojedinačno...
Tempiranje pobede ( Rikanis, 29/3/2006 )
... Siguran sam da su mnogi od vas, ako ne i svi, izgubili partiju samo potez pre nego što bi ubili protivnika, i to samo zato što ste bili primorani da igrate drugi. Ovo je bio gubitak tempa...
... Tempo je jedan od glavnih razloga zašto u dobrim špilovima često nema mnogo skupih karti, odnosno karti za čije je igranje potrebno mnogo izvora...
Alternativa uvek postoji ( Rikanis, 4/3/2006 )
... Pitanje koje nisam mogao da izbijem iz glave je sledeće: postoji li već u prvoj ediciji Izvora dovoljno karti koje omogućavaju neke drugačije načine za pobedu?...
... Ono što hoću je samo da predstavim neke karte oko kojih je možda moguće napraviti takve špilove, i da vas navedem da sami pokušate nešto slično. Čak i da ne uspete u tome, verujem da ćete se dobro zabaviti i naučiti štošta o igri...
Opremi, promeni i napadaj ( Orvel, 12/2/2006 )
... Strategijske odluke kod sastavljanja špila. Pokušaću da vam iznesem svoje mišljenje o tome kako sastaviti špil u jednoj boji...
... Glavna i osnovna stvar prilikom sastavljanja nekog špila je, naravno, da imate početnu ideju o tome šta vaš špil treba da sadrži i na koji način da porazi protivnika. Sastavljajući ovaj špil krenuo sam prostom logikom: želim što više sitnih bića koja ulaze za malo mana, ali koja poseduju neku specifičnu osobinu...
Deset lakih koraka - Prikaz jedne partije, za početnike ( Boo, 24/1/2006 )
... 1. To! Sejmen. Neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvari :) . Sad se lakše diše, jer sa njim i Podizanjem Mrtvih mogu da mu, na duge staze, uništim dva bića...
... 2. Vučem Krvopiju koja će mi odlično poslužiti protiv zelenog koji je tanak sa letačima. Ubaciću Neprirodnog Grabljivca kao izvor, jer traži puno mane da se odigra...
Oko za oko... ili možda ne? ( Rikanis, 6/1/2006 )
... Do trećeg poteza, svaki igrač obično odigra biće. Do četvrtog, prvo biće napadne, a drugo ga blokira. Oba bića umiru...
... Ipak, postoje situacije kada jedan od igrača nije raspoložen za ovakvu "razmenu". U ovom tekstu pokušaću da objasnim neke od takvih situacija...
Prvi koraci - strategija otvaranja ( Fric, 6/12/2005 )
... Ono što me je oborilo sa nogu bio je tako jednostavan, a opet genijalan početni koncept: svaka karta mora da radi bar dve stvari. Kako? Onda su mi pokazali...
... Za razliku od većine ostalih igara ovog tipa, najteži korak je prvi. Vučeš 7 karti iz svog špila, i partija počinje. U ruci držiš 7 pretnji, ali znaš da ćeš odmah morati da se oprostiš od jedne. Zašto? Pa moraš da je uvedeš u igru kao izvor!...