Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Magične zagonetke II: The Best Of

17/4/2008

... Rešenje ove zagonetke će vam istovremeno pružiti uvid u prvih 6 karti koje će biti reprintovane u sledećoj velikoj ediciji Izvora...

 
 

Slovenske mitologije u Izvorima ima:

premalo

taman koliko treba

suviše

nisam probao igru

 
 

Tekstovi

 
 

Napredni nivo

 
 

Špilovi - Napravite bolji magični špil

 
 

Neimar, 8/10/2007

NAC PART II: TOP10 ŠPILOVI

Sledi drugi deo izveštaja (nastavak ovog teksta)...

Sada želim da vam predstavim 4 špila kojima su igrali najbolji na Nacionalnom, ali i da ukratko pomenem i ostale u najboljih 10. Na ovaj način ćete najbolje steći uvid u raznovrsnost i balansiranost tzv. „meta-igre“, jer nema jasno izdvojenog najjačeg špila (iako kontrola još uvek pomalo dominira, „ložena“ kartama iz prve dve edicije). Kako bismo uštedeli prostor, neću mnogo objašnjavati sastav pojedinačnih špilova, već ću samo navesti osnovnu ideju - ako vas zaista zanima, detaljno ćete ih proučiti sami. Podsetnik: šta svaka pojedinačna karta radi možete videti klikom na njeno ime u okviru spiska špila.

 
Spisak špila
# Temporalna Manipulacija B R
Bića (8)
4 Alhemičar
2 Crvena Ala
2 Učenjak
Ostale magije (58)
4 Vremenski Procep
4 Zabranjena Znanja
4 Talas Vremena
4 Antimagija
4 Polaganje Računa
4 Ometanje
4 Elektrifikacija
3 Pogled kroz Vodu
3 Ekstrakcija
3 Lančani Odbljesci
3 Oluja
3 Gašenje Ugljevlja
2 Konji Plime
2 Tabuisanje
2 Nužno Prisećanje
2 Gnev Uništitelja
2 Zvezdani Štap
2 Potisak
2 Zvezde Padalice
1 Preuzimanje
Neosnovni izvori (6)
3 Vrt Lažnog Proroka
3 Laboratorija Striga
Izvori magije: Aleksandar Mačak

Veoma maštovit špil, koji ide na puko preživljavanje negde do 12. poteza
(Vrt Lažnog Proroka može ovo skratiti), a zatim potpuno zaključava protivnika, koji tada samo može gledati kako Mačak mirno dobija partiju. Za zaključavanje su potrebne tačno tri karte: Vremenski Procep koji daje ekstra potez, Alhemičar koji vraća Procep na ponovno igranje, i Laboratorija Striga koja vraća Alhemičara u ruku - 12 mana za šemu koja garantuje da protivnik više nikada neće doći na potez! Postoje i neki rezervni metodi, koji nisu savršeno efikasni. Čist i jasan dizajn špila, koji deluje preambiciozno samo dok ne pogledate ostale karte u njemu. A na vrhu spiska ostalih magija čeka vas esencija plave kontrole, sa po 4 od svake najbitnije karte u špilu, i po 2-3 situacione karte koje garantuju da je Mačak spreman na sve. I za kraj zanimljiva napomena: i Alhemičar i Učenjak (neophodni za vraćanje Laboratorijom) imaju po 25 izdržljivosti, pa bez problema preživljavaju Oluju.

 
 
Spisak špila
# Osedlana Ravnoteža B R
Bića (7)
3 Neprolazna Vila
2 Ideolog
2 Stari Meduzoid
Ostale magije (63)
4 Zabranjena Znanja
4 Perunov Gnev
4 Ravnoteža
4 Talas Vremena
4 Antimagija
4 Konji Sedlani
4 Ometanje
4 Raščinjavanje
4 Uzbuna
3 Konji Plime
3 Ekstrakcija
3 Nektar Života
3 Zamagljena Kugla
2 Pogled kroz Vodu
2 Životna Veza
2 Polaganje Računa
2 Zvezdani Štap
2 Razotkrivanje
2 Usporavanje
2 Elektrifikacija
1 Sečivo Lažnog Života
Izvori magije: Miodrag Kitanović

Špil sličan prethodnom bar po (malom) broju bića i osnovnoj ideji - zaključati protivnika. U ovom slučaju to preko Ravnoteže rade sitni 5/10 vojnici koje ubacuju Konji Sedlani i Uzbuna. Naravno, vojnici se ubacuju tek na kraju protivnikovog poteza, kada je sasvim izvesno da neće biti potrebno da se sprečava neka nezgodna magija.
Ovi vojnici u protivnikovom potezu aktiviraju njegova bića i/ili izvore, dok u Miodragovom potezu biju. Neverovatno, ali ova nejaka armija i jeste to što na kraju ubije protivnika nemoćnog da se brani. „Lock“ potvrđuje Zamagljena Kugla, što ne smeta vojnicima da nastave da tuku jer im Konji Sedlani daju i Opreznost. Većinu problema rešava Životna Veza - dok god ima biće u igri (a Konji Sedlani ih ubacuju praktično neograničeno), Miodrag ne može poginuti od štete! Ovo je savršeno protiv crvene, ali radi i protiv svih ostalih boja.

 
 
Spisak špila
# VSK-4BDreka! B R
Bića (54)
4 Vatrooki Drekavac
4 Drekavac Bogova
4 Drekavac Smrti
4 Nepredvidivi Vukodrek
4 Mišićavi Drekavac
4 Besmrtni Drekavac
4 Vihorni Drekavac
4 Cikavi Drekavac
4 Žilavi Drekavac
4 Zloćudni Drekavac
3 Drekačka Matica
3 Spektralni Drekavac
3 Oprezni Drekavac
3 Spektra
2 Nezaustavljivi Drekavac
Ostale magije (6)
4 Nedelja Mrtvih
2 Okupljanje
Izvori magije: Aleksandar Čabarkapa

Acin špil je dijametralno suprotan od prethodna dva. Krcat bićima (čak 54!) koja su (sem Spektre zadužene za „peglanje“ mana baze i ubrzavanje) sve sami drekavci iz Doba Saveza. Aleksandrovo treće mesto dokazuje ne samo da je ovo moguće, već i da radi odlično! Nedelja Mrtvih je otprilike najbolji odgovor na drugu Nedelju ili na špilove Nedelja/Ujedinjenje kojih se se mnogi pribojavali, ali na kraju praktično niko nije igrao njima. Okupljanje je vuča koja zavisi od broja bića, a sve ostalo su drekavci sa svojim mogućim i nemogućim osobinama... Bučno!

 
 
Spisak špila
# Gnev Šume B R
Bića (32)
4 Besmrtnik
4 Nedokučivi Trol
4 Šumaj-vila
4 Vilenjački Šumar
4 Grimizna Gospa
4 Zemljopročistitelj
4 Izvorski Vilenjak
4 Planinski Majmun
Ostale magije (16)
4 Gnev Uništitelja
4 Perunov Gnev
4 Iscrpljivanje
2 Repata Gor-zvezda
2 Sečivo Lažnog Života
Neosnovni izvori (12)
4 Ognjeni Vrtovi
4 Skriveni Zamak
4 Stablo Života
Izvori magije: Igor Trifunović

Igor je završio kao četvrti sa zanimljivim trobojnim špilom koji se vrti delimično oko uništavanja protivnikovih izvora, a mnogo više oko umnožavanja svojih. Ovo je prvi opisani špil koji sadrži čak 12 neosnovnih izvora, kojima je Igor očigledno rešio da pronađe primenu. Ognjeni Vrtovi daju 20/30 Planinskog Majmuna u prvom potezu, a Skriveni Zamak je drugi neosnovni izvor koji nalaze Šumaj-vila i Vilenjački Šumar. Ovoliki izvori treba da što pre omoguće Repatu Gor-zvezdu ili Perunov Gnev.

 

Obe ove masovne eliminacije, osim što demoliraju protivnikove snage, takođe i smeštaju na Igorovo odlagalište dovoljan broj bića da Stablo Života može da postane 40/40 Jurišnik, ali i Besmrtnika koji uvek može vratiti nazad višak poginulih bića, uključujući i sebe. A ako sve ovo ne krene po planu, tu je Gnev Uništitelja kao alternativno i nesprečivo rešenje za dobijanje partije...

I ostali visoko plasirani igrači igrali su najrazličitijim špilovima. Predrag Momčilović je igrao špilom baziranim na krađi protivnikovih bića Razumnim Objašnjenjem i Produženom Rukom, koje je tražio sa Tri Sunca, umnožavao Mimikrijom i vraćao Ideologom i Vesnicom Promena.

Marko Đurđević se u Top8 plasirao zanimljivim špilom koji dobija izvorima koje ožive Buđenje Prirode i Prirodna Srodnost, umnože Pošumljavanje i Cena Napretka, a štite Čini Zaštite. Protivnikova izvor-bića onesposobljava Ekstrakcija, praćena sjajnim Blagom Patuljaka koje priprema sva Markova izvor-bića za finalni napad.

 
Izvori magije: II Nacionalni
 

Goran Nikšić je jedini koji se oporavio od polovičnih rezultata sa drafta (pobeda, poraz i remi) zahvaljujući odličnom nizu od tri pobede svojim donetim špilom koji je nazvao „Buđenje Saveza“. Ovaj špil se pokazao kao smrtonosan za većinu takmičara, jer se bazira na artefaktu Simbol Saveza koji surovo kažnjava sve koji igraju sa manje od tri boje. Na nesreću, Goran je već u četvrtfinalu naleteo na četvorobojne drekavce, koji su bili nepremostiva prepreka.

Marko Ranđelović i Marija Vasojević, koja je kao deseta bila najbolje plasirana devojka, igrali su špilovima koji su se sreli u finalu NS kvalifikacija (opisani ovde), dok je Vlada Obradović po treći put na velikim takmičenjima bio prvi ispod crte (deveti) sa svojom „Zmijotežom“ opisanom ovde. Možda su ovo bile i glavne greške ovih odličnih igrača, jer su svi očekivali te špilova, dok su najbolji iznenadili i spremili neke sasvim nove za ovu priliku...

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com