Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

ZM II: Profil jednog Provokatora

10/2/2008

... Dešavalo se da par neiskusnih Provokatora krene da zadirkuje neke od magova ili elementalista koji su vični dalekometnim magijama i sličnim vradžbinama, što je neizbežno za posledicu imalo proširenje popularne „Knjige poslednjih reči“...

 
 

Kako biste ocenili broj odgovorenih pitanja na sajtu?

Malo ih je, uglavnom ne pronađem odgovor

Može to i bolje, mada često nalazim odgovore

Odgovarajte i dalje samo na najčešća pitanja!

 
 

Tekstovi

 
 

Napredni nivo

 
 

Špilovi - Napravite bolji magični špil

 
 

Neimar, 25/12/2006

BANDITI U AKCIJI

Evo, na samom kraju godine, vreme je da i početni crveni dobije svoju reviziju. Kao i obično, prva verzija špila (od 40 karata) biće sastavljena od karata iz dva početna crvena špila “Banda orkova”, dok će druga verzija špila (od 60 karata) biti najbolji špil koji mogu osmisliti na zadatu temu.

 
Buljuk Orkova A tema su orci. Orci... šta reći o njima? Najjače pleme prve edicije, koje je u drugoj dobilo još dosta izuzetno značajnih pojačanja. Ork Fanatik i Ork Varvarin šire bazu upotrebljivih bića za prvi potez, ali su najveći problem orci imali sa drugim potezom, jer nije postojalo praktično ništa dovoljno kvalitetno za njega. A sada? Situacija se drastično promenila. Stigli su Kukavni Ork, Ork Jurišnik, Hvalisavi Ork, pa čak i Tupan. Skoro sve najvažnije karte ork-špila koštaju do 3 mane, što je i više nego jeftino. Za prvu veziju špila ne treba mnogo mudrosti. Izbaciti sve ne-orke, ma kako kvalitetni bili, i na taj način maksimalno naglasiti temu... uz jedan izuzetak: teško da postoji bolje biće od Harambaše za ovakav špil. Izbaciti i orke koji traže posebna prilagođavanja špila, kao i magije koje nisu okrenute direktnoj podršci.
 
 
Spisak špila
# Ork Banditi v1 R
Bića (22)
4 Hvalisavi Ork O
4 Kukavni Ork O
4 Ork Jurišnik O
2 Buljuk Orkova Z
2 Harambaša S
2 Ork Poletarac S
2 Ork Fanatik S
2 Ork Varvarin S
Ostale magije (16)
4 Žeravica O
3 Pesnica Vatre O
2 Agresivnost Z
2 Lančana Reakcija S
2 Samrtni Krik Z
2 Plameni Vetar S
1 Usijano Gvožđe O
Neosnovni izvori (2)
2 Brlog S

Kod magija, mnoge odluke su stvar ukusa. Po meni izleće odlični Udar Munje jer ostaje dovoljno “pržilica”, ali se ne morate složiti sa ovim ako nailazite na mnogo bića sa regeneracijom. Usijano Gvožđe je skoro suvišno jer se ovaj špil ne bavi protivnikovim izvorima, ali možete vratiti još par komada ako protivnici često imaju neke nezgodne artefakte koje drugačije ne možete rešiti. Agresivnost ostaje kao sjajan način “potiranja” svih negativnih osobina koje imaju mnogi prisutni orci, ali i kao siguran način da biće sa Pesnicom Vatre udari direktno protivnika. Samrtni Krik je, uz Brlog, način da za nešto iskoristite izvore kada ponestane karata u ruci, ali i da zamenite bića koja ginu u borbi novim setom orkova.

Na samom početku, slobodno uvodite Pesnicu Vatre, Samrtni Krik ili Agresivnost kao izvore – ove karte su zaista korisne tek kada partija odmakne. Isto važi i za skupa bića, jer Buljuk Orkova će napraviti potpuni haos tek u kombinaciji sa Samrtnim Krikom.

 

Imate dovoljno primeraka svih ključnih karti da možete očekivati da povučete novu. Jedina karta koju nikada ne treba uvoditi kao izvor je Žeravica, jer ćete na ovaj način “osakatiti” njenu buduću snagu.

Prethodna verzija špila radi sasvim pristojno, ali ovo što sledi je ultimativni ork-špil. Njegov način funkcionisanja je nešto drugačiji. U prvoj ediciji, imao je potrebu za dodavanjem zelene boje. Od Plemenskih ratova, orci su sasvim dovoljni sami sebi. Brzi su i opaki, i uz pravi početak prirediće spektakl svakom protivniku.

 
Spisak špila
# Ork Banditi v2 R
Bića (36)
4 Ork Banda Z
4 Orkovođa Z
4 Kukavni Ork O
4 Ork Jurišnik O
4 Orkozlob O
4 Orkokrilci S
4 Ork Fanatik S
3 Ork Matrona S
3 Ork Varvarin S
2 Buljuk Orkova Z
Ostale magije (21)
4 Žeravica O
4 Plameni Vetar S
3 Grom O
2 Piromanija S
2 Kroćenje Kerbera S
2 Magična Sablja S
1 Ključale Reke S
1 Spržena Zemlja S
1 Usijano Gvožđe O
1 Poslednji Pokušaj Z
Neosnovni izvori (3)
3 Brlog S

Kao i svi jednobojni špilovi, nailaziće povremeno na nepremostive prepreke, ali će čak i protiv takvih špilova često uspevati da pobede svojom brojnošću. Agresivno, brzo i nepromišljeno, baš kako odgovara njihovom plemenu.

Čak 15 bića koja se igraju u prvom potezu garantuju super-brzi početak, a mnoga od njih su više nego korisna i u odmaklom delu partije. Ork Fanatik nikada neće poginuti uzaludno, Orkokrilci mogu po potrebi preleteti Anti-Crvena bića, Ork Varvarin onemogućiti najjače protivnikovo biće da blokira...
Ork Matrona je tu kao garancija da Ork Banda neće propustiti da uđe u 4. potezu, ni Buljuk Orkova u 5. Ako zakasni, pronaći će nezaobilaznog Orkovođu.

Ova verzija špila koristi nešto skuplju Piromaniju umesto Lančane Reakcije kao svojevrsnu odbranu od karti koje uništavaju sva bića, što je najveći problem ovog špila – Piromanijom se može napržiti i protivnik i tako dobiti naizgled preokrenuta partija.
Kroćenje Kerbera će često potpuno pomutiti protivnikove planove i istoremeno “probuditi” naizgled onemogućenu Ork Bandu u istom potezu. Uz sve ovo, nema špila koji ima veće šanse da dobije preko karte poput Poslednjeg Pokušaja od ludih orkova. Ostalo je kristalno jasno...

 

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com