Ocenite za standardnu igru (1na1):
Prosek ocena: 3.42 (ukupno glasova: 24)
Pobednički špilovi
09/06/2006
"... Nakon Nacionalnog turnira, pravi je trenutak da se osvrnemo na špilove kojima su igrala prva četiri igrača..."
Šta mislite o draftu/limitu?
Tekstovi
Takmičarski deo
Informacije - Sve u vezi sa takmičenjima
Zloćko, 19/5/2008
Zloćkove misli XVI: JEDNA STARA PRIČA
(Ova kolumna bavi se dodatnom procenom karti nedelje, a autor je sastavlja u saradnji sa svim igračima aktivnim na forumu, na posebnoj temi ove namene.)
Još od samih početaka Izvora, kada su neki davni junaci igrali pretežno jednobojnim špilovima (za „mlađe“ naraštaje: ne, to nije urbana legenda!), brzo su se izdvojili pojedini tipovi bića koji su doživeli svoje plemenske špilove čak i pre zvanične objave Ratova. To su bila plemena koja su već tada imala svoje heroje spremne da sunarodnike povedu u boj, a među njima su bili i zombiji i orci, kao jedni od popularnijih. Sada, mnogo vremena nakon Plemenskih ratova, a u senci proteklih Doba, pojavljuju se naznake nekih novih saveza među plemenima, a jedna od kombinacija ima izrazito svetlu (ili bolje reći: mračnu) budućnost.
Na početku beše Kužna Nakaza, jako popularan zombi ork čiji propratni tekst daje objašnjenje za, u to vreme izrazito neobičnu, kombinaciju tipova: „Zbog njegove bolesti, pleme ga je ostavilo da umre od gladi. Sada je ponovo tu, gladniji nego ikad.“ Nakon Ratova, pojavio se mnogo ubojitiji Nakazni Ork („Nakazniji čak i od kužne nakaze...“), a sada je pred nama i treći nemrtvi ork – Zombi Ukletija (mada mi se čini da bi mu „Zombi Grotla“ više odgovaralo). 20/20 biće za dve mane je uvek dobra pogodba, a njegove rodbinske veze sa Orkovođama i Kraljevima Mrtvih će učiniti da obično bude i jači od toga. Vatrenost će mu ponekad omogućiti da do protivnika stigne neopažen, ali je verovatnije da će češće koristiti svoju drugu osobinu. +5/+5 za jednu bezbojnu manu možda deluje malo, ali kako partija bude odmicala, imaćete sve više mane u rezervi, a sa defanzivne strane čak i jedno „punjenje“ mu može spasiti život.
Standardna igra (1na1) – 3.5 / 5 : Dve boje u ceni ga ograničavaju na vrlo uzak spektar špilova, ali tamo gde ga budete igrali bićete više nego zadovoljni njime. Dobar odnos S/I i cene, uz veliki potencijal za dalji rast, san su svake agresive.
Ocenite za standardnu igru (1na1):
Prosek ocena: 3.42 (ukupno glasova: 24)
Timske varijante – 3 / 5 : Ujedinjenje zombija i orkova ovde ima posebno interesantnu budućnost. Nađite drugara voljnog da igra komplementarnim plemenima i u Magičnom srcu isprobajte ovu nešto masovniju varijantu. Što se tiče konkretne raspodele boja i tipova među saigračima, ostavljam da sami pronađete najbolju kombinaciju (nije nimalo naivno).
Ocenite za timske varijante:
Prosek ocena: 3 (ukupno glasova: 22)
Draft/Limit – 3.5 / 5 : Sva bića sa osobinama izbegavanja i/ili mogućnošću jačanja se ovde itekako cene. Igrači se često okreću crvenoj u ovom formatu, pa će Zombi Ukletija neretko imati otvoren put ka braniocu. Sa druge strane, i partije umeju da se otegnu, pa će ovaj ork svakako imati priliku da naraste.
Ocenite za draft/limit:
Prosek ocena: 4.25 (ukupno glasova: 24)
Verovatno ste pomislili da nekoliko gorepomenutih zombifikovanih orkova nije dovoljno da bi se i ostali pripadnici ta dva plemena udružili pod vašim vođstvom, ali zato je tu jedna druga karta koja ide tim tragom, a koju sam do sada izbegavao da pomenem. Da li biste voleli da umesto gomile živih orkova imate mnogo jaču vojsku sastavljenu od njihovih nemrtvih pandana, izginulih tokom proteklih Ratova? Ako je vaš odgovor potvrdan, potražite Bojište Orkozoma i zaokružite ovu priču.