Ocenite za standardnu igru (1na1):
Prosek ocena: 3.09 (ukupno glasova: 23)
Treći poklon i tajne Doba pred nama
23/11/2007
... Udahnite duboko, napravite pauzu, prošetajte... Nastavite sa čitanjem tek kada osetite da ste spremni da svarite još jedno veliko iznenađenje...
Kako biste ocenili broj odgovorenih pitanja na sajtu?
Tekstovi
Takmičarski deo
Informacije - Sve u vezi sa takmičenjima
Zloćko, 30/4/2008
Zloćkove misli XIII: NE MOŽ' DA OMANE!
(Ova kolumna bavi se dodatnom procenom karti nedelje, a autor je sastavlja u saradnji sa svim igračima aktivnim na forumu, na posebnoj temi ove namene.)
Ovo je jedna od onih karata za koje pomislite da nose odgovor na pitanje zašto se Doba Misterija zove baš tako. Šta, kog Crnoboga, plava boja traži međ' zmijama (ili obrnuto)? Da li se neka od Vodenih Zmija probila do srca Valakije i odatle donela znanja do tada nepoznata zmijskom rodu? Ili je neki neoprezni čarobnjak zalutao čak u Zmijsku šumu? To je missssterija...
Ali da se pozabavimo samom kartom. Za dve mane dobijamo 10/10 biće sa čak tri podtipa od kojih će jedino zmijski nečemu da posluži. Ono što je značajnije je osobina, odnosno izbor koji ona nudi: kartu sa vrha biblioteke možete staviti ili sebi u ruku, ili je ubaciti u igru kao izvor. Mana ubrzanje od dve mane se lepo uklapa u već postojeće šeme. Npr. nakon već standardnog početka sa Izvorskim Vukom u prvom i Cenom Napretka u drugom potezu, ostaju vam slobodna još dva izvora - taman za ovog druida: ili ćete nadomestiti gubitak karte zbog Izvorskog Vuka ili ćete završiti drugi potez sa dva bića u igri i čak pet izvora! Ako umesto Napretka preferirate Primitivizam, eto još jednog izvora više (uz biće manje)! Mana (ali ona koja se ne ubrzava) u drugom delu te priče je činjenica da morate otkriti kartu sa vrha biblioteke, tako da ako odlučite da je stavite u ruku donekle gubite efekat iznenađenja i, moguće, otkrivate deo svoje taktike (značajno ako se protivnik prvi put sreće sa vašim špilom).
U kojim špilovima će se igrati? Gde god imate i plavu i zelenu ova karta će dobro doći, pogotovo što u kasnijem toku partije može da vuče kartu. Njena univerzalna osobina je i prednost, pošto osim mana određenih boja ne traži posebno okruženje. Ipak, najzanimljivija kombinacija bi trebalo da budu (crno-)zeleno-plave zmije sa Ravnotežom, jer ovim dobijaju značajno jeftino biće koje doprinosi razvoju igre. Ako na odlagalištu imate i Nemušti Poziv, eto vam istovremeno i dodatne karte i dodatnog izvora.
Standardna igra (1na1) – 3.5 / 5 : Dve boje u ceni malo ograničavaju upotrebni spektar, ali je osobina dovoljno dobra da u konačnom utisku to donekle nadomesti.
Ocenite za standardnu igru (1na1):
Prosek ocena: 3.09 (ukupno glasova: 23)
Timske varijante – 3.5 / 5 : Sve više karata za mana ubrzanje polako prevazilazi ograničenje od 4 primerka iste karte po timu u Magičnom srcu, tako da pred naredne turnire razmislite i kako biste mogli to da zloupotrebite.
Ocenite za timske varijante:
Prosek ocena: 3 (ukupno glasova: 21)
Draft/Limit – 2.5 / 5 : Ovde verovatno nećete naići na previše mana ubrzanja niti vuče, pa će sve što ugrabite biti dragoceno. S druge strane, partije umeju da potraju, pa je pitanje da li će vam jedan Druid Kulta Zmije doneti potrebnu prevagu u bilo kojoj od tih kategorija.
Ocenite za draft/limit:
Prosek ocena: 2.95 (ukupno glasova: 22)
Ovo je primer tipične karte za podršku, jedne od onih koje nemaju ključnu ulogu u nekoj posebnoj strategiji, ali zato mogu da doprinesu mnogim različitim. Takođe, ovo pokazuje kako karta ne mora biti srebrne ili zlatne retkosti da bi bila upotrebljivija od većine drugih. Ocene su malo niže zbog zelene i plave u ceni, ali to ne treba da vas zavara – Druid Kulta Zmije je dobra karta koja spaja dve korisne osobine na takav način da će vam uvek bar jedna koristiti. Kao što m.ACA.k reče: „Ili vučeš ili staviš izvor – ne možeš pogrešiti! :)“.