Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Doba Misterija – prvi utisci

10/2/2008

... Ovo je samo vrh ledenog brega, u vidu karti za koje smatram da će najviše uticati na igru u celini...

 
 

Izvore magije igrate:

od samog početka

od Plemenskih ratova

od Doba Saveza

još uvek ne igram IM

 
 

Tekstovi

 
 

Napredni nivo

 
 

Špilovi - Napravite bolji magični špil

 
 

Atrian, 27/2/2008

UDAR O STENU

Dragi igrači,

Posle dužeg vremena evo mene opet sa predlogom jednog od po meni najzanimljivijih špilova. Doba Misterija, koje je donelo neke sjajne karte, omogućilo mi je da napravim špil o kome sam maštao još od izlaska Plemenskih Ratova. Reč je o versatilnom crno-zelenom špilu. Sjajna stvar kod ovog špila je što je totalno modularan i samo izmenom par karata može veoma uspešno parirati bilo kojoj vrsti špila. Jednostavno rečeno, da je ovaj špil avion, bio bi to F-22 Raptor! Pogledajmo malo šta čini srce ovog špila.

Napraviću mali otklon i vratiti se na limit Doba Misterija. Kada sam otvorio svoja pojačanja, video sam da imam dva Večnika i dve Volje Bogova. U tom trenutku za mene više nije bilo dileme koje ću boje igrati. Uz malo sreće uspeo sam da osvojim Limit, baš uz pomoć ove dve karte (saveti o draftu Doba Misterija i sitnicama koje život znače u nekom od narednih tekstova). U tom trenutku sam odlučio da će se moj budući špil zasnivati upravo na ovim kartama.

 
karta: Večnik

Večnik je po meni do sada najbolje biće koje je ikada izašlo u Izvorima, jer za samo pet mana dobijate 60/60 telo! Ali ovom drugaru ni to nije bilo dosta, pa se još i regeneriše i menja boje. Uz svoju izazvanu osobinu koja ga „budži“ svaki put kada se neko protivnikovo biće baci pod njegova kopita, mislim da bi pravi komentar bio u duhu naše stare narodne izreke: „Ko blokira kajaće se, ko ne blokira kajaće se!“

Volja Bogova je jednostavno savršena karta. Omogućava totalno čišćenje table i to u meri koja vam odgovara. Većina permanenata koji su se do sada pokazali i dokazali na turnirskim mečevima koštaju do četiri mane. Jesam li pomenuo da Besmrtnik košta pet?

Veći deo zelene komponente špila su mana ubrzivači, koji uz to uspešno peglaju mana bazu pravljenjem mane nedostajuće boje, pa da se malo pozabavim i njima:

 

Spektru ne treba posebno predstavljati, ali pravo otkrovenje za mene je bio Talanski Druid, čija osobina da biram drugu vrstu mane koju stvara predstavlja pravu stvar za ovaj špil (videćete kasnije).

 
Spisak špila
# Mramor B R
Bića (24)
4 Večnik
4 Talanski Druid
4 Spektra
3 Antidrek
3 Točirog
3 Pretraživač
3 Zelenooki
Ostale magije (42)
4 Volja Bogova
4 Uništavanje
4 Pogled Satira
4 Raščinjavanje
4 Fontana Života
3 Zmijski Dodir
3 Smrtonosni Krug
3 Stari Hrast
3 Korice Znaj-knjige
2 Perunov Gnev
2 Teror Vatre i Tame
2 Teror Mraka
2 Polje Crvene Negacije
1 Vučja Maska
1 Sveto Tlo

Trudio da ubacim što više bića čija je mana cena što manja, a snaga što veća. Točirog i Antidrek su mi tu „legli kao kec na desetku“. Točirog mi je takođe važan jer mi omogućava da vratim deo života koji sam izgubio zbog Smrtonosnog Kruga i Zmijskog Dodira, koji mi obezbeđuju preko potrebnu vuču. „Coup de grace“ je Zelenooki, simpatični gušter koji je za dve mane (u ovom špilu) uglavnom 50/60!

Crni deo špila govori sam za sebe. Pošto ne hajem za svoje životne poene, ubacio sam sve crne karte koje mi omogućavaju vuču. Odbacivanje nisam preterano forsirao, ali su Pogledi Satira naročito dobrodošli u kasnijim potezima, kada mi omogućavaju da protivniku odbacim poslednje dve karte u ruci, a samim ti i ikakvu nadu da će uspeti da preokrene situaciju u svoju korist. Možda će vas začuditi što, pored Terora Mraka, držim i (crvenoj okrenute) Terore Vatre i Tame, kada uopšte nemam crvene karte u špilu. Tu na scenu stupaju Spektre i Druidi, koji mi omogućavaju pristup crvenoj boji, i mogućnosti da ubijem protivnika njegovim sopstvenim bićem.

Najviše muke mi je zadala upravo treća boja u špilu, konkretno žuta boja, jer ovaj špil može da se igra opušteno u osnovnoj crno-zelenoj varijanti.

 

Međutim, kako žuta ima neke veoma dobre karte i možda najbolje promene u igri, odlučio sam se za nju. Vi možete modelovati špil po sopstvenom nahođenju i boji kojoj ste najviše skloni.

 
karta: Volja Bogova

Prvo su im na um pale dve nove dvobojne karte, Stari Hrast i Uništavanje. Zbog velikog broja promena u špilu, Stari Hrast mi je jedna od najboljih karti, jer mi omogućava da nađem upravo onu promenu koja mi treba u tom trenutku. Uništavanje mi daje mogućnost uništavanja bilo kog PERMANENTA, i upravo ova karta zaokružuje moju totalnu kontrolu nad svim poljima i aspektima partije. Polje Crvene Negacije, Vučja Maska i Sveto Tlo su situacione karte: mnogo mi olakšavaju kada igram protiv određenih vrsti špilova, a lako ih pronalazim žrtvovanjem Starog Hrasta.

Za kraj sam ubacio i dva Perunova Gneva, ne toliko jer su mi neophodni u špilu, već zato što sam ih skorije nabavio (živeli džokeri!), a davna želja mi je bila da igram neki špil koji ima Perune u sebi.

Što se tiče bezbojnih karti, nema mesta za puno takvih u trobojnom špilu, pa se ovo svelo na samo dva artefakta.

 

Pored Korica Znaj-knjige, što mi je najdraža karta u početnoj ruci, Pretraživač je artefakt biće koje će videti mnoge špilove. Ne samo da mi ubrzava i pegla mana bazu, već mi služi i kao odličan bloker, i donosi mi još jednu kartu po svojoj smrti.

Kao što sam vam rekao na početku, ovaj špil je kao kutija lego kockica – možete ga sklopiti kako god želite. Željno iščekujem vaše verzije špilova, a dok smišljate svoj nepobedivi špil, neka magija bude sa vama.

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com