Dani Fantazije 2007 - Slike govore
02/04/2007
"... Kažu da slika govori više od 1000 reči... zato, pustimo slike da govore umesto nas..."
Koji deo sajta često pretražujete?
Tekstovi
Osnovni nivo
Promocija - Promotivne akcije Izvora magije
Neimar, 11/10/2006
STANOVNICI ZARAĆENOG SVETA
U poslednjem odbrojavanju do isticanja baze svih karata edicije Plemenski ratovi u naše Izvorište, evo prilike da se pozabavimo jednim kratkim i (nadam se) zanimljivim uporednim prikazom prve i druge edicije. Šta je slično i šta je različito? Šta je novo? Pročitajte sami.
Plemenski ratovi imaju više karti bića (201 prema 195), iako ukupno imaju nešto manje karata od prve edicije (390 prema 400). Razlika u broju bića nije velika, ali je dovoljna na naglasi glavnu temu edicije. Ono što je mnogo zanimljivije su promene u tipovima zastupljenih bića, jer svetom Izvora sve više dominiraju neki novi stanovnici.
Koje rase prve edicije se ne pojavljuju u Plemenskim ratovima? Nema više ajkula, kitova, krokodila, kraba, oktopoda, slonova... dok je sam u novom svetu ostao jedan usamljeni majmun. Privremeno su odsutne i čudne rasa kakve su meduzoid, imitator, zmajolik ili snoviđenje. Od bića slovenske mitologije, samo je besomar uzeo kraći godišnji odmor, dok dežura poslednja ala, zaboravljena u prvoj ediciji.
Ove jednostavne osobine su pravile probleme novim igračima, pa je podsetnik preformulisan dodavanjem reči “izvor tipa”, tako da sada npr. osobina Grobni u podsetniku kaže “Ovo biće ne može biti blokirano dok branilac kontroliše izvor tipa Grob”. Nadamo se da će ovo smanjiti broj pitanja o tome kako napraviti Grob.
Nekada su ove izmene u tekstu nešto veće, i posledica nekih novih karti. Nesrećna promena Viši Ciljevi, jedan od najboljih načina zelene vuče dodatnih karata u prvoj ediciji, doživljava drugu reviziju svog teksta. Kako snaga bića sada može biti (a često i jeste) 5, 15, 25 i slično, stari tekst (prva revizija) je ponekad generisao brojeve koji nisu celi. Zbog ovoga, novi tekst dodaje klauzulu zaokruživanja na manji broj, i čini tekst ove karte jednim od najtežih za razumevanje na prvu loptu. Evo kako to sada zvuči: “Žrtvuj biće: vuci onoliko karti kolika je desetina snage tog bića, zaokružena na manji broj, zatim odbaci tri karte.” U praksi, žrtvovanjem bića sa snagom 35, igrač će vući tri karte, a zatim odbaciti tri karte iz ruke.
U obe edicije se pojavljuje po jedno biće koje u svom imenu ima sadržanu jednu boju, ali slika na karti apsolutno ne odgovara njegovom imenu. Koje su to karte? Više detalja bi pokvarilo zabavu, pa vas pozivam da razmislite i odgovorite na naš mail koja dva bića (poimence!) predstavljaju delove ovog luckastog kruga, šta ih to spaja, i koji su razlozi zbog kojih slika ne odgovara imenu. Najdomišljatiji igrač će biti nagrađen paketom pojačanja.
Toliko za ovaj put. Odmah po dodavanju novih karti u Izvorište, krećemo sa tekstovima o špilovima i strategijama, pa imate još samo malo vremena da prve ideje razradite pre nas...