Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Opremi, promeni i napadaj

12/02/2006

"... Glavna i osnovna stvar prilikom sastavljanja nekog špila je, naravno, da imate početnu ideju o tome šta vaš špil treba da sadrži i na koji način da porazi protivnika..."

 
 

Koja edicija Izvora vam se sviđa najviše do sada?

Izvorište (prva)

Plemenski ratovi

Doba Saveza

 
 

Izvorište

 
 

Pregled karti igre Izvori magije

 
 

Karta nedelje

 
 

‹‹‹ Prethodna   Sledeća ›››Izvori magije, kolekcionarski broj 72/390, PR

Grdoba pod Mostom

 
karta: Grdoba pod Mostom Šta treba da ima crno biće sa snagom od 20, koje košta čak 3 mane, kako bi bilo potpuno igrivo? Dve stvari: da bude zombi i da Zastrašuje. Grdoba pod Mostom ispunjava obe stvari. Prvi deo, njegov tip bića, omogućiće ovom zombiju da konkuriše za sastav plemenskog špila jednog od najjačih plemena Izvora magije. Ipak, to mesto će zaista osvojiti tek svojom osobinom. Jer će mu ta osobina omogućiti da najčešće udara direktno protivnika, bez interakcije sa njegovim bićima, što zaista ume da pokvari dan onome ko je toliko radio na kvalitetnoj odbrani...Zastrašivanje je jedna od osnovnih osobina crne boje koja se pojavljuje samo u toj boji. Biće koje zastrašuje ne može biti blokirano bićima ostalih boja, što svrstava ovu osobinu među klasične osobine izbegavanja (poput osobine Letač). Kao i većina crnih osobina, zastrašivanje ne utiče na crna ili artefakt bića - najveći problem crne ostaje baš crna.
 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com