Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Šta igrati? Ili, ideje za nove špilove

20/09/2007

"... Pretpostavka je da vam svaka pomenuta karta treba u po 4 primerka, jer je ona osnov špila. Ostatak špila treba da osmislite tako da daje najveću moguću podršku početnoj ideji. Pa, da vidimo šta se to sve može „zakuvati“..."

 
 

Za Izvore ste čuli:

iz reklama i časopisa

negde na netu

od prijatelja

na neki drugi način

 
 

Izvorište

 
 

Pregled karti igre Izvori magije

 
 

Karta nedelje

 
 

‹‹‹ Prethodna   Sledeća ›››Izvori magije, kolekcionarski broj 139/390, PR

Majka Jezera

 
karta: Majka Jezera Igrači koji su uz Izvore od početka znaju da je u prvoj ediciji svaka boja sem plave imala vilu sa sličnim imenom i potpuno različitom (ali uvek spektakularnom) osobinom. Bile su to Majka Vetra, Majka Šumskog Mraka, Planinska Majka i Šumska Majka. Sada je i plava dobila svoju “kevu”, čudniju od svih ostalih. Pre nego što je otpišete iz svojih planova, dobro razmislite za šta se sve Majka Jezera može upotrebiti. Sem očigledne pomoći špilovima koji “suše” biblioteku protivnika i koriste ovaj alternativni uslov za pobedu, Majka Jezera puni i odlagalište igrača koji je kontroliše kartama sa vrha njegove biblioteke, i tako spontano povećava broj mogućnosti za bilo kakvu manipulaciju odlagalištem (npr, za plavo-crnu reanimaciju). Naizgled dovoljno bezopasna da je protivnik pusti da živi duže nego što bi trebalo, ovo je karta namenjena malom broju izuzetno kreativnih igrača.Kada karta poput ove kaže “svakog igrača”, to se uvek odnosi na sve igrače: i na igrača koji je kontroliše, ali i na njegovog protivnika. Ovo je, začudo, jedna od stvari koje skoro uvek zbunjuju nove igrače: “svi” uvek znači “baš svi”.
 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com