Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Šta igrati? Ili, ideje za nove špilove

20/09/2007

"... Pretpostavka je da vam svaka pomenuta karta treba u po 4 primerka, jer je ona osnov špila. Ostatak špila treba da osmislite tako da daje najveću moguću podršku početnoj ideji. Pa, da vidimo šta se to sve može „zakuvati“..."

 
 

Koja je vaša omiljena varijanta Izvora?

Klasična 1na1

2na2 Magično Srce

2na2 Pakt

3na3 Kraljeva Garda

3+ (svako za sebe)

Format Plem. ratovi

Format Jednoumlje

Kakve, bre, varijante i formati?

 
 

Izvorište

 
 

Pregled karti igre Izvori magije

 
 

Karta nedelje

 
 

‹‹‹ Prethodna   Sledeća ›››Izvori magije, kolekcionarski broj 5/390, PR

Antimagija

 
karta: Antimagija Ako biste imali zadatak da što bolje predstavite plavu boju Izvora magije korišćenjem jedne jedine karte, koja karta bi bila vaš izbor? Naš bi najverovatnije bila Antimagija. Šta je sve skockano u ovoj jednostavnoj karti? Za početak, ime koje odmah sugeriše ono što ova karta (i plavi) tako dobro radi – sprečava magije. Tekst od samo tri reči biće dovoljan da ova karta postane sastavni deo svakog špila okrenutog kontroli, što je opet osnovno obeležje plave boje. Propratni tekst od samo dve reči, koji opet više nego dobro oslikava osnovnu težnju plave – davanje dozvole ili zabrane protivniku da odigra nešto. I za kraj, slika plavog maga koji samo jednim pokretom ruke guši svaku nadu protivnika. Moćno.Magija je svaka karta od trenutka kada se odigra iz ruke do trenutka kada se razreši. Kada se magija razreši, odlazi na vlasnikovo odlagalište (ako je vradžbina ili iznenađenje) ili se stavlja u igru (ako je bilo šta drugo). Čak i karte bića su magije dok se igraju, što znači da Antimagija može sprečiti i bilo koje biće da uđe u igru. Postoji samo jedan izuzetak: uvođenje izvora nikada nije magija, već karte koje odlučiš da uvedeš kao izvore jednostavno ubacuješ u igru.
 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com