Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Banditi u akciji

25/12/2006

"... Orci... šta reći o njima? Najjače pleme prve edicije, koje je u drugoj dobilo još dosta izuzetno značajnih pojačanja. Brzi su i opaki, i uz pravi početak prirediće spektakl svakom protivniku."

 
 

Citiranje pesnika u propratnom tekstu na karti:

podržavam

ne podržavam

 
 

Tekstovi

 
 

Glavni ulaz

 
 

Magična akademija - pravo mesto za početak

 
 

OSNOVE

U igri Izvori magije igraš ulogu moćnog čarobnjaka koji se u magijskim dvobojima bori sa ostalim čarobnjacima za slavu, znanje i moć. Ova strateška igra koristi karte umesto table i kockica! Tvoj špil karata predstavlja sva oružja tvog arsenala – on sadrži magije koje znaš i bića koja možeš prizvati da se bore za tebe.

Za igranje Izvora dovoljna su dva igrača, od kojih svaki ima po jedan početni špil spreman za igru. Ako poželiš da svoju kolekciju i špilove dopuniš novim kartama, postoje pojačanja sa po 15 dodatnih, nasumično odabranih karti svih boja.

Igru počinješ sa 200 života, a cilj je spustiti ukupni život protivnika na nulu pre nego što on to uradi tebi! Za ovo će se postarati tvoja fantastična bića i moćne magije!



VODIČ KROZ MAGIJU

Dobrodošli na magičnu akademiju.

Pre svega, dobro zapamtite jednu stvar: kuda god se zaputili i kojim god hodnicima hodili, ovde je nemoguće izgubiti se. Gornji levi ugao svakog hodnika sadrži najvažnija od svih vrata, ona koja će vas vratiti na glavni ulaz ma gde se trenutno nalazili; kada vam ovo zatreba, samo potražite čudnovati natpis „Naslovna strana”.



ZA SVE

Ukoliko tražite savet ili hitan odgovor na svoje pitanje, koristite magični upitnik izložen na desnoj strani ulaza, odmah ispod slike. Ova čudesna sprava traži malo prakse, ali jednom kada otkrijete sve njene mogućnosti, naša biblioteka znanja će vam zauvek biti na dohvat ruke. Pokušajte sami: vratite se na naslovnu stranu, unesite reč „vodič” i namestite pretragu na „tekstovi” kako biste pronašli ovaj spis.

U centru građevine nalazi se Izvorište, mesto na koje posredno vode svi putevi i hodnici, a neposredno samo vrata u gornjem desnom uglu svakog hodnika. Posetite ga kad god poželite da naučite neke nove magije ili saznate više o već poznatima.

 
Izvori magije: Kandidat

ZA KANDIDATE
Ukoliko ste tek pristigli na akademiju, može vas zbuniti broj najrazličitijih hodnika i učionica koji vode naizgled u svim pravcima. Spisak koji sledi sadrži naš trenutni predlog lokacija koje treba posetiti na samom početku upoznavanja sa magijom. Ovaj spisak se, kao i svi ostali, magično menja u zavisnosti od godišnjeg doba.
 

1) Izvori su lepi. Posetite prodavnicu magičnih tapiserija i besplatno odaberite svoju.

2) Svaka karta je magična. Posetite dvoranu tajni i saznajte više o nekima od njih. Ne brinite ako još uvek ne budete razumeli sve, znanje dolazi s vremenom.

3) Svaki čarobnjak ima svoj dom. Upoznajte pet škola magije i odaberite svoju. Ali pripazite - Doba Saveza uči mnoge čarobnjake da dom ima i više od jednog ulaza.

4) Svet magije je poprište nekih večnih sukoba. Saznajte o svojim protivnicima.

5) Ako vam se svidelo ovo što ste saznali do sada, posetite prodavnicu magija i naručite sopstvenu knjigu čarolija. Ili dve, ako baš ne možete da se uzdržite... Nabavka knjige i učenje magija iz nje je jedini način da kandidat postane šegrt.

 
Izvori magije: Šegrt ZA ŠEGRTE Ako ste uspešno upisali magičnu akademiju Izvora, sigurno znate ponešto o koječemu. Kao šegrt, vreme je da naučite ponešto o svemu. Evo spiska nekih od učionica koje će vam pomoći u tome, a ostale možete potražiti i sami. Ipak, pripazite! Iako je najveći broj učionica namenjen baš vama, još uvek postoje neke odaje u koje je suviše opasno ulaziti sa količinom znanja koju trenutno posedujete. Ako se slučajno nađete u njima, okrenite se i napustite ih bez mnogo razmišljanja!
 

1) Čarobni delovi čine stratešku celinu. Saznajte šta se to nalazi na svakoj karti.

2) Izvori su misteriozni. Da biste razumeli deo njihovog neobičnog jezika, pročitajte ilustrovani rečnik magijskih termina.

3) Upoznajte nepoznato. Drevni zapisi su pomalo zapostavljeni deo magičnih karti.

4) Mislite da ste ovladali iluzionarstvom i trikovima? Testirajte sopstveno znanje!

5) Ako već niste, krajnje je vreme da se upoznate sa magijskim zakonikom. Ovu knjigu svaki šegrt treba da pročita tri puta kako bi zaista postao čarobnjak.



ZA ČAROBNJAKE

 
Izvori magije: Majstor Biti čarobnjak znači imati ogromnu moć. A uz moć uvek ide i odgovornost. Najbolji čarobnjaci znaju da je znanje dar koji je najslađi kada se deli, pa će uvek izaći u susret svakome ko traži pomoć od njih. Ipak, čak ni čarobnjaci ne znaju baš sve. Ispod se nalazi spisak nekih delova akademije zaključanih za većinu; ključ nije fizički, već mentalni: oni manje spremni nikada neće shvatiti ni postojanje, a kamoli značenje ovih delova akademije. Oni retki koji shvate, shvatiće i kako da iskoriste i prenesu dalje znanja naučena ovde.
 

1) Moć je poželjno ispoljavati samo u strogo kontrolisanim uslovima. Čarobnjački esnaf je u priličnoj meri regulisao propise koji olakšavaju odmeravanja u dvobojima i sprečavaju zloupotrebe.

2) Najbolji čarobnjaci stalno moraju dokazivati svoje znanje i moć. Saznajte svoj trenutni položaj u čarobnjačkom svetu Izvora magije.

3) Skoro svako može, pre ili kasnije, naučiti da ispravno koristi magijski arsenal sastavljen od strane najboljih. Samo najbolji mogu i u ograničenim uslovima uvek sastavljati najmoćnije magične špilove.

4) Saznajte odgovore na pitanja koja su mučila druge, kako nikada ne bi mučila i vas. Najbolji uvek žude da znaju sve, a koriste ono što žele. Usudite se i proučite sva odgovorena pitanja, kako biste došli do odgovora koji još ne postoje.

5) Ako mislite da za vas više nema tajni, pogledajte jednom u kuglu svih znanja.
To će vas uveriti zašto najmoćniji čarobnjaci tvrde da je sve konačno sem znanja...



Sa koje god tačke da krećete, čeka vas dug i zanimljiv put...
Srećno, i uživajte u svakom koraku.

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2017 Izvorimagije.com