Ocenite za standardnu igru (1na1):
Prosek ocena: 3.8 (ukupno glasova: 20)
Mapa Sveta za svakoga
17/05/2007
"... Efektivni domet srednjovekovnog strelca je 200m, sa dugim lukom 300, neke korejske kompozitne varijante mogu do 600, dok je rekord 1073..."
Citiranje pesnika u propratnom tekstu na karti:
Tekstovi
Takmičarski deo
Informacije - Sve u vezi sa takmičenjima
Zloćko, 25/5/2008
Zloćkove misli XVII: VELIKI ZLI VUK
(Ova kolumna bavi se dodatnom procenom karti nedelje, a autor je sastavlja u saradnji sa svim igračima aktivnim na forumu, na posebnoj temi ove namene.)
Vukovi su se definitivno razgoropadili, a naročito nezgodno deluju oni koji potiču iz legla u Mračnoj Šumi. Nakon dva obična vuka iz Doba Saveza, Doba Misterija donosi i njihovog starijeg brata koji svojim osobinama svakako zaslužuje, dodeljenu mu, ulogu predvodnika. Ako ste mislili da su Vuk i Vučić Mračne Šume bili dosadni svojim odbijanjem da umru, nema sumnje da ćete biti „oduševljeni“ i sličnim repertoarom Mitskog Predvodnika.
60/60 razbijač za 7 mana je otprilike i realna cena ako se uzme u obzir da je već ranije viđena i Petoglava Aždaja. Ono što Mitskog Predvodnika čini posebnim je njegova druga osobina - sposobnost da se vrati u život, ali ovog puta kao crno biće. Sama pomisao da nešto tako opasno traži dodatne resurse za trajno uklanjanje će vašeg (crnog) protivnika naterati da se zamisli, pa makar je ovaj vuk u prvom životu laka meta za bilo koji Teror. Ostale boje će verovatno imati problema sa oba njegova života, s tim što je plavoj možda i najlakše da se reši crne varijante jednostavnim vraćanjem u ruku. Eh, da mi je samo videti Perunov izraz lica kada shvati da se prvi put uzalud gnevio... :)
Karakteristike same karte sugerišu da je reč o klasičnom tabadžijski orijentisanom biću, te u principu ne bi trebalo da možete da računate na neke previše suptilne kombinacije.
Jednostavan plan bi bio da pronađete način da ga što pre ubacite u igru i tučete protivnika do pobede. Mana ubrzanje se tu nameće kao očigledno rešenje. Ali ako malo razmislimo, dolazimo do zaključka da pojedine reanimatorske šeme nude i više od toga, jer praktično ne vraćate jedno, već dva bića. Tako, na primer, kada „zeleni“ Mitski Predvodnik pogine, možete ga odmah vratiti u igru da se bori rame uz rame sa svojim „drugim ja“. Ako ga odmah potom žrtvujete za Više Ciljeve ili Trampu, dobijate još jednog velikog, crnog, zlog vuka, a možda i kartu da original još jedared vratite u igru, itd. Veselo, zar ne? :) Na sličan način bi mogla da pomognu i Druga Zora, Besmrtnik, Nedelja Mrtvih, ili bilo koji drugi način za vraćanje bića sa odlagališta i obratno. Na papiru lepo zvuči i kombinacija sa Paklenim Čuvarem koji bi žonglirao sa dva Mitska Predvodnika, ali zloduhova krhkost je tu glavni problem.
Za kraj, slede ocene:
Standardna igra (1na1) – 4 / 5 : Ako već planirate da igrate Mitskim Predvodnikom, najbolje bi bilo da imate spreman način da zloupotrebite njegovu sposobnost pravljenja simbol-bića. U suprotnom postoje jeftiniji načini da dobijete snažnog razbijača.
Ocenite za standardnu igru (1na1):
Prosek ocena: 3.8 (ukupno glasova: 20)
Timske varijante – 3 / 5 : Korisnije šeme uglavnom zahtevaju da vi kontrolišete većinu karata za manipulaciju životom i smrću vašeg vuka, tako da je na timskom planu nešto manje koristan.
Ocenite za timske varijante:
Prosek ocena: 2.94 (ukupno glasova: 17)
Draft/Limit – 4.5 / 5 : U ovim formatima su bića praktično jedini način za pobedu, a Mitski Predvodnik ima sve karakteristike dobrog finišera. Manjak efikasnih magija za uklanjanje bića uz njegov dvostruki život značiće mnogo preznojavanja za osobu sa druge strane stola.
Ocenite za draft/limit:
Prosek ocena: 4.35 (ukupno glasova: 20)