Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Doba Misterija – prvi utisci

10/2/2008

... Ovo je samo vrh ledenog brega, u vidu karti za koje smatram da će najviše uticati na igru u celini...

 
 

Da li čitate fantazijske priče o svetu Izvora na ovom sajtu?

Čitam

Ne čitam

Pročitam ponekad

 
 

Tekstovi

 
 

Takmičarski deo

 
 

Informacije - Sve u vezi sa takmičenjima

 
 

Zloćko, 2/7/2008

Zloćkove misli XXII: VIRKANJE

(Ova kolumna bavi se dodatnom procenom karti nedelje, a autor je sastavlja u saradnji sa svim igračima aktivnim na forumu, na posebnoj temi ove namene.)

Jedna od osnovnih radnji u Izvorima magije jeste vučenje karte. Šta ćete povući je obično stvar sreće, što se donekle može nadomestiti sastavljanjem što homogenijih špilova. Korice Znaj-knjige vam dodatno pomažu u svemu tome tako što vam daju mogućnost da u bilo kom trenutku poređate tri karte sa vrha svoje biblioteke onako kako vam najviše odgovara – samim tim imate i tri puta veće šanse da dođete do željene karte. Jer, koliko puta vam se desilo da ste izgubili partiju samo zato što neku kartu niste povukli na vreme? Naravno, ovo ne možete uvek koristiti kao izgovor, ali dešava se. :)

 
karta: Korice Znaj-knjige

Ređanje karata na vrhu zvuči lepo, a i plaćanje jednom manom nije mnogo čak ni na početku partije, pogotovo što sam efekat ima rok trajanja i do tri poteza. Ipak, ovo je više karta za kasniji tok partije kada bi trebalo da prelomite situaciju na terenu i kao takva malčice je naklonjenija kontrolnim špilovima koji obično mogu da računaju na dužu igru i koji će imati više šansi da petljaju sa bibliotekom. Ali, to ne znači da agresivniji špilovi ne bi trebalo da razmisle o ovoj karti, jer ni oni nisu imuni na zastoje u radu, a Korice bi mogle koliko-toliko da eliminišu efekat slabije vuče.

Što se tiče druge osobine, ona vam omogućuje da na kratko dobijete prednost u kartama. Zašto: „na kratko“? Pa, u zavisnosti od toga da li ste pride platili i prvu osobinu, Korice će završiti među vršne tri karte vaše biblioteke, što znači da ćete ih kad-tad morati povući...

 

Kako same Korice nisu od neposrednog uticaja na igru, ako vam zatreba bolja karta, moraćete da ponovite proces i da potrošite još jednu do dve mane na kartu koja će vam biti od koristi, i tako u krug. Očigledno je da je takvo „muljanje“ sa kartama upotrebljivo samo ako imate dodatna sredstva za vuču ili vam može pomoći samo ako se partija već odvija kako treba jer u suprotnom trošite dragocene resurse u mani i vremenu. Takođe, multipliciranje Korica u igri nije od naročite koristi. Istina, možete u trenutku povući više karata za malo mane, ali vas u narednim potezima čeka gomila istih tih Korica, a to ne zvuči obećavajuće. Stoga, dva ili tri primerka po špilu su sasvim dovoljna.

Kada su u pitanju šeme sa drugim kartama, skoro da ih i nema. Osim nameštanja vrha biblioteke radi nekog manjeg prevlačenja i kombinacije sa Majkom Jezera kako bi dobre karte ostale u špilu, interesantna je i opcija kada Metadestrukcijom sopstvenog bića pokušavate da u igru ubacite nešto opasnije, a ne želite da radite na slepo. U svim ostalim slučajevima, Korice će funkcionisati bez zadnjih namera.

Standardna igra (1na1)3 / 5 : Sama ideja o nameštanju vuče je dobra, ali (trenutni) manjak nekih ozbiljnijih kombinacija će većinu igrača naterati da se zamisle da li je ova karta stvarno vredna mesta u špilu.

Ocenite za standardnu igru (1na1):

12345



Prosek ocena: 3.6 (ukupno glasova: 15)

Timske varijante2 / 5 : Da Korice podržavaju i čačkanje po bibliotekama drugih igrača (makar samo saigrača), bile bi odlična karta za ovaj format. Ovako, korisnost je i manja nego u standardnoj igri.

Ocenite za timske varijante:

12345



Prosek ocena: 2.8 (ukupno glasova: 15)

Draft/Limit3.5 / 5 : Što raznovrsniji format, to se Korice Znaj-knjige više cene. A raznovrsnije od drafta ili limita teško da ćete naći. Sporiji tempo, više mane za trošenje – idealna prilika da nameštanjem vuče stvorite sebi prednost u odnosu na protivnika.

Ocenite za draft/limit:

12345



Prosek ocena: 3.14 (ukupno glasova: 14)

Ako ste jedan od onih baksuza koji uvek vuku pogrešne karte u pogrešno vreme, možda vam Korice Znaj-knjige mogu pomoći. Ipak, generalni savet je da sami isprobate kartu i na osnovu toga izvedete zaključak da li je vredna igranja ili ne.

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2017 Izvorimagije.com