Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

DF 2008: izveštaj i šampionski špilovi

3/4/2008

... Oba predstavljena šampionska špila dokazuju, iako na sasvim malom uzorku, trenutnu dominaciju dvobojih i trobojnih špilova. Dvobojne karte Doba Misterija su glavni uzrok tome...

 
 

Izvore magije igrate:

od samog početka

od Plemenskih ratova

od Doba Saveza

još uvek ne igram IM

 
 

Tekstovi

 
 

Osnovni nivo

 
 

Pravila - Tekstovi o pravilima Izvora magije

 
 

Alisa, 6/9/2006

JEDNAKOST ZA SVE

Postoje dve česte i netačne predrasude u vezi sa ženskim polom. Najčešća je da smo alapače i torokuše, mada ni druga nije slabije rasprostranjena: da ne znamo da igramo Izvore. Ženski glas se, na žalost, retko čuje u ovoj igri, jer nismo alapače; baš zato i ne možemo da dođemo do reči. Da bismo tu nepravdu ispravili odlučili smo da ja odaberem i predstavim jednu od karata druge edicije. Nisam mnogo razmišljala (ne zato što ne umem) – odgovor se sam nametnuo. Među kartama koje sam obavezno uzimala na svakom draftu prilikom testiranja (bilo da igram žutom ili kojom drugom bojom), kao jednu od najkorisnijih zapamtila sam jedno žuto iznenađenje. Pogledajte koje...

 
karta: Jednakost
 

Jednakost je prilika da se reši gotovo svaki problem dajući šansu i vašim najslabijim bićima. Bilo koje 10/10 biće doživeće neku grdosiju kao sebi ravnog protivnika. I ubedljivo pobediti - i sve to iznenada. Eh, gde je samo bilo ovo iznenađenje kada sam se goloruka gušala sa Crvenom Alom? Uvidećete i sami, čim je pogledate, da ova karta pruža neverovatan broj mogućnosti. Ipak, tek u igri ćete shvatiti da je broj tih mogućnosti još veći nego što ste u prvi mah pomislili. Ako neka karta zaslužuje da bude srebrna, onda je to baš ova. Uverićete se u to i sami.

Moram da napomenem da su se momci, naravno, protivili mom izboru karte koju želim da predstavim. Kažu, suviše je komplikovana za početnike... Šta komplikovana? Samo treba paziti da li je biće na koje bacate Jednakost opremljeno ili promenjeno, jer iako je ono sada 0/10, i dalje u ruci nosi npr. Magičnu Sablju koja mu daje +20/+0, čineći ga 20/10 bićem. Brojači, ako ih je bilo, takođe ostaju na njemu i pojačavaju ga. I to je otprilike dovoljno znati. Prava karta za domišljatog, kreativnog i maštovitog igrača. Ženskog.

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2017 Izvorimagije.com