Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Par činjenica koje ne mogu da škode

31/05/2006

"... Po nepisanom pravilu Agresiva pobeđuje Kontrolu, Kontrola pobeđuje Šemu, a Šema pobeđuje Agresivu..."

 
 

Na sajtu najviše volite tekstove:

o prepravljanju početnih špilova

sa idejama za sastavljanje novih špilova

o strategijama

turnirske izveštaje sa takmičarskim špilovima

fantazijske priče i opuštene tekstove

volim sve što vole mladi!

 
 

Proizvodi

 
 

Sve edicije Izvora magije

 
 

Vilenjačka šuma - Plemenski ratovi - početni špil za zelenu boju

 
 

U Vilenjačkoj šumi, tvoji vilenjaci će pomagati jedni drugima da narastu do neslućenih visina, ostavljajući protivnika u neverici. I dok su vilenjaci po prirodi sitni, njihovi pomagači uglavnom nisu. Napasti protivnika organizovanom armijom ili ga pregaziti sa par ogromnih stanovnika šume? Tvoj izbor!

 
Vilenjak sumraka Sa zelenom bojom možeš steći prednost na samom početku partije. Bujan Drvo duplira proizvodnju mane jednog tvog izvora, a ako to nije dovoljno tu je i Rusalka Paprati. Osim što daje manu, ona predstavlja nepremostivu prepreku za protivnikova bića u prvih nekoliko poteza. Do tada, uz višak mana koji proizvodiš, u igri će biti i tvoja mnogo jača bića. Biljarice su neprobojni zid za pešadiju, dok se istovremeno trude da ti olakšaju nastavak partije. Letače će sa velikim zadovoljstvom dočekati Talanski Pauk, a ako se iskobeljaju iz njegovih mreža naleteće na Strelca Vilin-dvora ili Strelca sa Stanca. One koji uspešno prođu kompletan odbor za doček sačekaće Obaranje, koje ne pravi razliku između ptičice i zmaja. Kada je odbrana uspostavljena, vreme je da se okreneš napadu. Jahača Zveri mogu blokirati samo letači, ako ih je još ostalo do sada, dok će bilo šta što zaustavi Medojeda teško ostati na nogama.
 

Ne propuštaj napade ovim bićima! Možda Vilen-bojnik ne izgleda impresivno na prvi pogled, ali ga pogledaj ponovo nakon lekcije koju mu održi Vilenjak Sumraka. Što je najlepše, ove lekcije možeš ponoviti više puta ako su u igri Vilenjački Osmatrač, Vilenjačko Utočište ili Druid Reda.

 
Spisak karata u špilu
# Ime R
Bića (28)
1 Duh Prirode O
1 Medojed S
2 Jahač Zveri O
1 Proždrljivac Z
1 Troglava Aždaja Z
1 Vilenjačka Prethodnica S
1 Strelac sa Stanca S
1 Biljarice S
1 Nedokučivi Trol Z
1 Druid Reda Z
1 Strelac Vilin-dvora S
2 Vilenjak Sumraka O
2 Rusalka Paprati O
2 Talanski Pauk O
1 Vilen-bojnik Z
2 Vilenjački Glasnik O
2 Vilenjački Osmatrač O
2 Životvorica O
1 Grimizni Učenik S
2 Vilenjak Šumskih Staza O
Ostale magije (11)
1 Nenačeta Voda O
1 Muzika Šume O
1 Zmijske Noge O
1 Obaranje S
1 Povratak Prirodi S
1 Steg Sličnosti S
2 Sloga O
2 Bujan Drvo O
1 Netrpeljivost O
Neosnovni izvori (1)
1 Vilenjačko Utočište S

Životvorica neće par puta uvećati biće, već tvoj ukupni život. Ako si pre toga pio Nenačetu Vodu, život ionako više nije problem, pa ćeš se posvetiti pojačavanju vilenjaka koji slede Vilenjačku Prethodnicu ili Vilenjačkog Glasnika. Protivnik će sigurno biti iznenađen kada vidi kakva je Sloga u vašim redovima, ali i potpuno prestrašen bićem koje ponese Steg Sličnosti. Zmijske Noge neće ojačati nikoga, ali će čak i najveće protivnikovo biće biti prošlost, jer onaj ko ih vidi umire...

Poznata je Netrpeljivost između vilenjaka i veštačkih tvorevina, a pored
Grimiznog Učenika protivnik će odustati od uvođenja bilo kog artefakta u igru. Ne žali za nastradalima, jer kada zasvira Muzika Šume karta će se vratiti u tvoju ruku. Za neka bića, poput
Nedokučivog Trola, muzika je nepotrebna – on je skoro neuništiv! Ostale će čuvati Povratak Prirodi, koji možeš izvesti neograničen broj puta. Proždrljivac će se potruditi da u ruci uvek imaš dovoljno karata, pa Troglavu Aždaju sačuvaj za kasnije. Što više zelenih karti uvedeš u igru kao izvore, to je ona jača. Pre nego što protivnik stigne da smisli šta će sa ovim prevelikim bićem, ono će ga pojesti.

Svaki početni špil možeš pojačati i prilagoditi sopstvenom stilu igre. Plemensku temu špila možeš naglasiti dodavanjem bića tipa Vilenjak, uz eventualno izbacivanje bića ostalih tipova. Iz prve edicije, Gospa od Lire i Vilenjački Šumar su prava dopuna nekih kombinacija, dok je Vilenjački Heroj tu da povede svoje pleme ka pobedi. Plemenski ratovi donose i Talanskog Zaštitnika, koji potpuno razbija osnovnu strategiju plave.

 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2017 Izvorimagije.com