Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Prvi koraci - strategija otvaranja

06/12/2005

"... Karta uvedena kao izvor ostaje izvor sve dok je u igri, što znači da je svaka druga namena koju ova karta ima uglavnom bespovratno izgubljena..."

 
 

Da li čitate fantazijske priče o svetu Izvora na ovom sajtu?

Čitam

Ne čitam

Pročitam ponekad

 
 

Pretraga pitanja

 
 

Rezultati pretrage pitanja

 
 

Traženi termin: Uzbuna

 
 

Važna napomena: za tačne rezultate pretrage koristite latinična slova š č ć đ ž !

 
 
Petar - Ako u igri imam Kletvu Usamljenih, hoće li protivniku ostati bilo koje od dva simbol-bića koja ubaci Uzbunom?
Neće ostati nijedno simbol-biće. Oba ulaze u igru istovremeno i izazivaju osobinu Kletve dva puta. Pri razrešenju prve, biće uništena sva žuta bića osim onoga koje je izazvalo osobinu; ni ovo simbol-biće neće preživeti razrešenje druge osobine.
Nenad - Mogu li da odigram Jednoumlje na jednog od dva vojnika ubačena Uzbunom?
Možeš! Ime svakog simbol-bića odgovara njegovom tipu, pa se u konkretnom slučaju oba 5/10 simbola zovu “Vojnik”, što ih čini ispravnom metom Jednoumlja.

Broj pronađenih pitanja: 2

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2020 Izvorimagije.com