Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Prvi koraci - strategija otvaranja

06/12/2005

"... Ono što me je oborilo sa nogu bio je tako jednostavan, a opet genijalan početni koncept: svaka karta mora da radi bar dve stvari. Kako? Onda su mi pokazali..."

 
 

Koja edicija Izvora vam se sviđa najviše do sada?

Izvorište (prva)

Plemenski ratovi

Doba Saveza

 
 

Izvorište

 
 

Pregled karti igre Izvori magije

 
 

Karta nedelje

 
 

‹‹‹ Prethodna   Sledeća ›››Izvori magije, kolekcionarski broj 109/216, DS

Plamenzub

 
karta: Plamenzub Jednom prilikom pitali smo crvene magove: „Šta je bolje od magije koja nanosi štetu“? Odgovor je, naravno, još uvek isti: samo biće koje svojim ulaskom u igru nanosi štetu! A Plamenzub radi baš to, i to radi „obilno“. Po ceni koju biste obično platili samo za 40 štete, dobijate i 40/20 biće. Verovatno jedno od najboljih crvenih bića ikada, koje ćete gledati i u crvenim i u „šarenim“ špilovima, od kojih mnogi neće imati ama baš nikakve veze sa vukovima...Prošla karta nedelje objasnila je da se „dok ulazi u igru“ osobine dešavaju u poslednjem trenutku dok je karta još uvek magija na nizu. Nasuprot tome, slične „kada uđe u igru“ osobine se dešavaju trenutak kasnije, kada se magija razreši i karta (u slučaju Plamenzuba – biće) zaista uđe u igru. Ovo znači da igrač koji kontroliše Plamenzuba određuje koga će on „ujesti“ tek kada ovaj postane biće, a ne prilikom samog igranja – ako u međuvremenu ostala bića napuste igru, Plamenzub će pojesti samog sebe.
 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2019 Izvorimagije.com