Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Vrti Mago, udri Germane!

22/7/2008

... Ideja je prosta: German je glavni ubica špila; Negdanji Mago je „punjač“, sposoban da ojača i bilo koje drugo biće ako German nije u blizini...

 
 

Sa koliko boja u špilu najčešće igrate?

Sa jednom bojom

Sa dve boje

Sa tri boje

Sa 4 ili svih 5 boja!

 
 

Izvorište

 
 

Pregled karti igre Izvori magije

 
 

Karta nedelje

 
 

‹‹‹ Prethodna   Sledeća ›››Izvori magije, kolekcionarski broj 297/390, PR

Tiha Voda

 
karta: Tiha Voda Tiha Voda je nestandardna karta. Pre svega, pogledajte količinu teksta na njoj! Ova je jedna od nekoliko karata koje krše naš nepisani dogovor o odnosu kompleksnosti i elegancije igre - ako je ideju nemoguće objasniti u nekoliko redova, onda ta ideja verovatno nije dobra. Ovde ideja jeste dobra, jer Tiha Voda dozvoljava plavoj mali uvid u pokvarenost crnih taktika. Uz dobru organizaciju, ovim oreolom možete naterati protivnika da žrtvuje biće, i to baš ono biće koje ste vi zamislili. Zatim, kao da to nije dovoljno, Tiha Voda će se vratiti u ruku vlasnika spremna da nastavi svoj bezobrazni obračun. Polako i neumitno, jer će je osim sprečavanja i odbacivanja iz ruke zaustaviti retko koja protivnikova akcija...Poslednja osobina može pronaći ovu kartu čak i kada ona ode na odlagalište, što je čini članom malog kluba karata sposobnih za tako nešto. Ovo je jedan od retkih oreola koje protivnik verovatno neće uništavati, jer time ne postiže praktično ništa. Umesto toga, verovatno će izdvojiti na stranu dva izvora kojima će u svakom potezu pokušavati da zaustavi širenje Tihe Vode.
 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com